درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3      
 
استوديو عکاسي صنعتي ، و عکاسي تبليغاتي استوديو ايده با توجه به بهره گيري از عکاسان حرفه اي صنعتي و تبليغاتي مجرب و با در اختيار داشتن مدرنترين تجهيزات عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي در کنار رتوش عکس صنعتي و عکس تبليغاتي توانسته است خود را به عنوان برند برتر در زمينه عکاسي صنعتي و عکاسي تبليغاتي کشور مطرح نمايد.
فروشگاه کايتيران اولين و تنها فروشگاه اينترنتي فروش بادبادک (کايت) و لوازم جانبي در ايران مي باشد که فعاليت گسترده خود را از سال 87 آغاز کرده است. محصولات فروشگاه در طرح ها و رنگ هاي متنوع و زيبا با قيمتي بي نظير ارائه شده تا بتواند جوابگوي سلايق مختلف مشتريان باشيم. براي سهولت انتخاب کايت و بادبادک هاي موردنظر مشتريان پکيج هايي تعبيه شده است. اين پکيج ها شامل پکيح مخصوص مشتريان حرفه اي ، پکيج اقتصادي شامل تخفيفات ويژه فروشگاه کايتيران و پکيج هاي هديه براي انتخاب هديه براي آقايان و خانم ها مي باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال با ما تماس بگيريد.
براي خريد بادبادک بصورت عمده و اطلاع از شرايط نمايندگي با ما تماس بگيريد.
جشنواره بادبادکها
جمهوري آذربايجان بزرگترين کشور قفقاز و در گذرگاه اروپا و آسياي شمال غربي و در کنار درياي خزر است. پايتخت آذربايجان باکو است و کشورهاي ايران ، ارمنستان ، ترکيه ، گرجستان و روسيه در همسايگي آذربايجان قرار دارند. همچنين اين کشور داراي مرز آبي با کشورهاي ترکمنستان و قزاقستان در کناره درياي خزر است. جمعيت آذربايجان در سال 2012 حدود 9?125 ميليون نفر بوده‌است. آذربايجان داراي ميراث فرهنگي باستاني و تاريخيست و اولين کشور با اکثريت مسلمان است که داراي اپرا و تئاتر شده‌است. نوع حکومت جمهوري آذربايجان، جمهوري پارلماني چند حزبي با يک مجلس قانون‌گذاري است. اين جمهوري سکولار بوده و از سال 2001 به عضويت شوراي اروپا درآمده‌است.
نکات مهم براي ارائه درخواست ويزاي آذربايجان
1- بر اساس قوانين جمهوري آذربايجان اتباع خارجي که قصد اقامت بيش از 30 روز در اين کشور را دارند. ميبايستي ضمن ثبت محل زندگي خود در پاسگاه پليس محلي ، نسبت به دريافت اقامت موقت اقدام نمايند .
2- ويزاي يک ماهه آذربايجان به 2 صورت عادي و فوري قابل اخذ مي باشند که در نوع عادي حداکثر 3 روز و در نوع فوري 1 روز کاري به طول مي انجامد .
3- افرادي که آذربايجان سفر کرده اند مي توانند بدون هيچ مشکلي به ارمنستان سفر کنند و بلعکس و هيچ مشکلي براي مسافرت به اين دو کشور وجود ندارد .

 <      1   2   3